西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

電腦遊戲「 DIRT 2 」- 克羅地亞 CROATIA MALI ALAN PASS 賽道,個人最快紀錄是 3:05.93


遊戲內畫面,車輛內的視點
Colin Mcrae 「DIRT 2」 (塵埃2) 賽車遊戲是 2009 年 Codemasters 公司出品,介紹一下個人創下的最快紀錄。

克羅地亞 CROATIA MALI ALAN PASS 賽道,個人最快紀錄是 3:05.93

自從個人飛車片段上載至 Youtube後,有外國人點擊觀看並留言,真係好興奮....

就係呢條克羅地亞 CROATIA MALI ALAN PASS 賽道,個人最快紀錄是 3:05.93,都算渣得幾靚仔。

世界排名暫於 931位 ,而我朋友的父子車隊則排名九萬幾....。(480p )


Croatia 賽道排名全球 931 位

Morocco Ounila Descent 賽道上做出成績 2:50.95

另一條片係我最鍾意渣的 Trailblazer (越野車)駕駛 Impreza STI Group N 在最高速飄移的摩洛哥 Morocco Ounila Descent 賽道上做出成績 2:50.95 。

---Advertisement
---

世界排名本來12xx.... 但現巳下跌到13xx。
好多人渣 Dallenbach Special 這架超級賽車攝上位,佢係一架 Formula One 越野版賽車,Impreza 根本無可能快得過佢。(480p)



飄移技巧

對於我來講,四個轆滑潺潺甩來甩去叫「飄移」的飛車技巧,一向也不懂,我只懂拉手掣讓車子甩尾,然後失去控制...

坊間自從流行咗飄移呢種玩意,很多電腦遊戲也加入了飄移比賽項目。我最先接觸到飄移,是玩 Codemasters 「GRID」。 

我已經很努力在裡面學習飄移,奈何除了感到頭暈、不停咁冼呔和撞車外,還有就是無法過關。

越野賽車在山路鬥快,很多時需要飄移,不論你想飄還是不想飄,那架車老是滑潺潺咁左搖右擺.... 
你想佢飄,佢飄唔郁,你唔想佢飄,佢就飄到飛咗去...

DIRT 2 就好親民,只要難度設定為最容易的"Serious",即使不懂飄移甚至一味靠撞,仍可以輕鬆奪冠過關。

但當設定至最高難度的"Hardcore"時,想攞冠軍就變得非常困難,你必須要真正懂得飄移才能有機會勝出。

我很喜歡駕駛 Trailblazer,它最有速度感,夠狂野,但它快起來不容許車手有丁點錯誤。

為了玩熟摩洛哥這條路,我學頭文字D 主角托海」的鍛練方法,就是不停咁渣呢條路。
由好慢咁跑,到越渣越快,快到開始自然地冼呔。

冼吓冼吓,開始感受到車子速度和路面摩擦力,慢慢就加埋拉手掣呢種方式,學著用飄移高速過彎...不過依然未夠快。

托海每天渣車幫爸爸送豆腐,電影說他飄移後豆腐仍沒有散開,水也沒有潑瀉....

本來我不太相信會有這個可能,但當我努力挑戰自己最快時間之際,發覺只有做到順滑完美的飄移,速度可以最快而且車身很穩定。
就好似溜冰一樣,或者好似一條魚咁,冼吓冼吓,游吓游吓,轉彎同時保持速度。

---Advertisement
---

要做到順滑,必須要對每個彎位的弧度和出彎的角度很清楚,當飄移後車頭剛好瞄準出彎角度,咁就係最正。
尤其係做到毋需反幾手軚救車,無需撩來撩去,豆腐就唔會散。



作者: holidaydriver
發佈日期: 2011-03-11
更新日期: 2023-09-11

留言

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修