文章

顯示從 11月, 2023 起發佈的文章

越棧湯粉專門店 - 懷念你

圖片
回憶起很多年以前,估計都有11年,未有幫襯過越棧。以前逢親前往上水、大埔、沙田和香港仔,都一定會去越棧食野,覺得係一種享受。

踩迫力軚震問題

圖片
最近車仔出現問題,就係行車踩迫力時,堂軚會震動。原因係我洗車的時候,曾經用水喉淋過隻迫力碟,因為急速冷卻造成迫力碟變形起浪(即係淆咗),於是剎車時就會震動。

西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

圖片
經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

二百元斤的石崇魚湯,幫助手術後傷口復原

圖片
媽媽最近患上了重病需要做手術,作為子女的幫不了甚麼手,唯一能做的只有弄一點湯水,希望能幫媽媽手術後傷口能快些復原。

油站車呔打氣方法

圖片
當你發現車呔很扁,沒有呔氣的時候,可以駕車到油站替輪胎充氣。但假如輪胎真的一點氣也沒有,轆鈴(輪圈)已貼到地面的時候,就千萬不要把車子駛出了,因為有可能把車呔和轆鈴磨壞。

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修