西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

泰豐小廚潮州打冷試食(粉嶺)

 想食潮州打冷很久,適逢中秋佳節就諗住食得豪一點,去咗屋企附近開咗好幾年的「泰豐小廚」試下。我見呢間潮州打冷舖生意十分暢旺,晚上經過都見到他們把檯櫈鋪滿店旁的行人路,我見咁多人幫襯,一定係很好食既,所以一於試試。

粉嶺 - 泰豐小廚潮州打冷試食

豉椒炒蜆
豉椒炒蜆

由於疫情似無還有,我仍然很少在街外吃飯,所以今次都例牌買外賣,打包拿回家吃。買咗四個餸,白飯就用自己電飯煲煮。雖然食潮州打冷,仍想試下佢地既小菜,睇下咩水準,加上我已經好耐未食過魷魚,所以叫咗一味椒鹽鮮魷 $128,另外有韭菜豬紅 $58,滷水鵝片 $148和豉椒炒蜆 $82。

粉嶺泰豐小廚門外
粉嶺泰豐小廚門外

落咗單,店員仲招呼我坐低等,可能市民都去咗酒樓做節,店內客人比平常少。我睇住店內師傅立即切鵝片和豆腐,他們的豆腐會拿去煎一下,所以煎香咗幾好食。只係等咗一陣,都唔夠五分鐘,店員就把食物入好袋拿給我。

------------------------Advertisement

------------------------

離家之前已煮落飯,返到家等一陣就可以食,返家途中已聞到膠袋傳出很香的椒鹽蒜蓉味,原來椒鹽鮮魷是炸出來的,飯盒上開了大窿透氣,所以一路行一路香氣撲鼻。


回到家裡立即打開看看,很大盒的椒鹽鮮魷,雖然有點貴但看來份量不少。韭菜豬紅一碗都很大,至少比幫襯開的另一家潮州打冷店份量多很多,那些豬紅鋪很滿滿的又大件,未食落口已感到很滿足。

滷水鵝片看來就比較平凡,鵝片都是暖手的,而且全部厚切,看來比幫襯開的另一家潮州打冷店份量更重手一些。豉椒炒蜆就真係好多年未食過,一盒鋪很滿滿的,而且充滿香噴噴的豉椒,真係睇見都流口水。

先試椒鹽鮮魷,真係非常好食,即刻就話128元係抵既,外面炸粉咸香和脆,裡面的鮮魷又厚肉新鮮又軟滑,材料無偷雞,係一味讚不絕口的小菜。

椒鹽鮮魷
椒鹽鮮魷

滷水鵝片雖然細細盒,淋咗熱既滷水汁,份量夠加上厚切,肥瘦適中,啖啖肉好和味,墊底下既豆腐都唔求其,有煎過,食落比較香口,感覺有少許特色,再加上很多花生,感覺滿足。

滷水鵝片
滷水鵝片

韭菜豬紅就唔洗多講,非常大碗,豬紅又大舊,食落好味又煙韌,不會一夾就散,食極唔完十分抵食,唯獨韭菜唔知係咪因為要食晒豬紅先夾到,浸得太耐,已經太老變得軟排排唔爽口,味道差咗少少。

韭菜豬紅
菜豬紅

豉椒炒蜆炒得很香很清新和惹味,最犀利係d蜆完全無沙,令我食得十分暢快,已經很久未食過無沙的炒蜆,印象難忘。

豉椒炒蜆
豉椒炒蜆

總結呢一餐洗咗416元,這是我第一次光顧這一家店舖,感覺係非常滿意,難怪佢有咁多人幫襯,一定會再去光顧。


作者: holidaydriver
發佈日期:2023-10-16
更新日期:


泰豐小廚潮州打冷

地址:粉嶺聯和墟聯安街25號富燕樓地下

Google 地圖:https://maps.app.goo.gl/cdjzSciS3mBdAFX99

電話:+852 3690 1713

營業時間:星期一至日 17:00 - 02:00

附近聯安街,聯昌街,和豐街的路邊可供停泊車輛。


留言

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修