西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

2013年度驗車

今年又再自己拎架車去驗,架車今年已經十歲了,佢狀態很好,我十分滿意。
之前我才讚過原廠個 HID 車頭燈耐用,成十年都唔洗更換燈膽,點知當我臨出發前往驗車中心前,其中一個車頭燈竟然壞咗。

2013年度驗車

車頭燈係度閃吓閃吓,好似光管壞咗咁款,咁樣去驗車實肥佬....

今年為咗驗車,我已經花咗兩個鐘係架車度做 DIY 檢查,包括:

(1) 檢查全車所有車燈有沒有壞咗,有無影響行車安全。

基本包括車頭低燈,所有指揮燈,壞車警告掣燈,車尾燈,剎車燈,倒後車燈,內籠燈,錶板燈;
另外檢查比較少留意到的車頭高燈,霧燈及車尾牌燈。

(2) 檢查全車所有電動裝置是否正常運作

包括左右倒後鏡,電摺鏡,所有電動車窗,電動門,電動尾箱蓋,電動蓬或電動車頂的開開合及其按鈕的運作,電動門鎖上鎖及解鎖,全車水撥,司機位電動座椅,車尾窗發熱線,入後波時的倒車警號等。

---Advertisement
---

DVD機我又要將佢拆出暫時拿走,因為法例唔容許安裝DVD車机,可恨係原裝車機壞咗至今,仍未在市場上找到一台沒有DVD的 2DIN 車機。由於中控台穿了一個洞,朋友又問我發生乜野事。

(3) 檢查全車所有手動裝置

包括軚盤,波棍及其上的按鈕運作,所有腳踏及手掣是否操作正常,倒後鏡,車門鎖的裡外開關,司機門鎖及車尾箱上的車匙孔。

所有安全帶測試扯出及看看是否自動收縮,大力拉扯安全帶看看能否自動鎖緊,安全帶釦能否鎖緊及順利鬆開,如果鬆開不暢順或 cake住,只要噴一點WD40入去便可以解決。

測試開啓油缸掣及油缸小門是否正常開啓及鎖緊,油缸旋轉蓋有冇未擰緊或遺失咗。

測試開啓車頭冚掣,車頭冚是否可以鎖緊,撐住車頭冚的支撐是否正常運作。

測試開啓尾門掣、尾門及鎖是否正常運作。

(4) 檢查到車頭入面

首先睇吓台機器有冇乜野唔妥,用電筒週圍照吓,睇吓有冇乜野裂咗,生銹、溶咗或者唔見咗,睇吓有冇滲漏,膠喉有無老化甩開咗之類。

跟住拔出支偈油尺,波箱油尺出黎,睇吓油量是否充足。

然後輪到檢查電池,一早買咗支電池水放係車尾,將電池入返滿水佢就搞掂。

跟住輪到檢查水箱水,檢查水位正常。

檢查水撥水,這個明明前一晚已入滿咗,點知臨出發又乾晒塘,不知d水去了那裡,又唔見有漏水,再入返滿算數。我發現驗車師傅真係會測試水撥及試噴水,所以必需入滿水撥水。

跟住輪到檢查軚盤油及剎車油,這兩個東西從來未添加過,今次發現軚盤油剛好去到Low的位置,擇界... 為免麻煩,驗車一個星期前走到坊間尋找在軚盤油蓋上註明的DEXRON II,卻找不到。

上網查,資料顯示DEXRON II 已經 phase out,可以用 DEXRON III 去代替,但一樣揾唔到。
在一間汽車用品店找到一支包裝很鷄的疑似代用品,但店員話無謂為咗十幾元,走去拎個咁貴既軚盤黎冒險,佢話整壞咗軚盤會好貴唔值得,叫我去揾車房....
心諗有冇咁誇呀,我堂軚係電軚,入油俾電軚已經夠離奇,我唔信佢入戈少少油就會瓜。Anyway,我都信咗店員講,再去揾。
後來,揾到一支35元的加德士 DEXRON III,唔理咁多,我餵車仔飲咗佢,因為佢要趕去驗。

(5) 好勒,撻著架車,睇吓有冇乜野唔妥

引擎聲正常,風扇運行正常,冷氣泵運行正常,水温正常。走去車尾,睇吓死氣喉有沒有噴出黑、白、藍煙,結果一點煙也看不到,OK。聞吓排出的廢氣味,無乜特別,OK。

(6) 圍繞車身行一圈,睇吓有冇野甩咗,鬆咗,或者裂咗

例如泵把,膠邊,車牌唔可以有裂痕,擋風玻璃不可以有明顯或會擴大的裂痕。

我就發現頭唇上的膠邊有點鬆凸咗出黎,要用手推返去原位,今年度擋風玻璃沒有被雜物彈裂,毋須滴膠。踎低望吓車底地面,睇吓有無新鮮漏油漬及漏水漬,冇就OK。

(7) 望吓四條車呔是否正常

車鈴有冇損壞變形,螺絲是否齊全穩固,泵氣喉的喉咀蓋是否存在。

看看呔紋深度,是否多過法例規定的最少1mm。大致 OK後,打開尾箱看看後備呔氣壓是否正常...。

其實仲應該睇吓迫力皮夠唔夠厚,但唔升起架車很難觀測得到,這個要倚靠車房換偈油時進行評估。

---Advertisement
---

臨出發去驗車前自行再返檢,發現車頭燈壞咗,拿拿聲揸車出去附近舖頭諗住配返個燈膽。點知個原廠燈膽係貴到無人有。事後我打電話去豐田問價,一個飛利浦D2R原廠燈膽竟然賣二千幾元一粒,所以好多舖頭話咁貴根本唔會入貨,只係賣代用品。

飛利浦D2R原廠燈膽

我在街邊舖頭配咗一粒240元的雜廠Xenon燈膽,個老板仲話HID燈係咁貴,無普通燈膽咁平喎。我記得以前架Civic用嘅係黄色鎢絲燈膽,後尾改用藍藍地的鎢絲燈膽賣百幾元一對。師傅花咗廿幾分鐘先換到個膽,跟住我就即刻去驗車。

今次好快就驗完車 Pass 咗,但係當我揸車返家停車場時,我發現個新車頭燈出咗好大問題,理論上驗車係唔會Pass的,今次我係好彩。

原來個新燈膽射出個燈影炒高咗好多,應該超過法例要求離地面一米之內,實際使用會照射到前面架車司機位。我架車本身具有自動調節燈影功能,理論上係懂得自動調低返個燈影,可能因為個sensor裝係右手邊,而右邊未換燈膽,所以佢就唔識自動調節。

我打去問汽車零件舖,佢話我換戈個兩百幾元燈膽係大陸無牌貨,質素同垃圾一樣,可以拎去揼咗佢云云。尤其係個大陸膽射出黎個燈影好細好集中,唔同原廠燈膽咁射得比較勻循、寬闊和靚,個大陸膽射到一撻撻咁左右兩邊都有漏光,看起來非常之cheap和肉酸,估計遇著大風雨時,視野肯定無原廠戈個膽咁清晰。


所以我決定上網去訂返隻原廠膽返黎替換,我諗驗車師傅俾我pass,也許考慮到個原廠膽不容易配得到。




作者: holidaydriver
發佈日期:2013-06-22
更新日期:2023-09-30

留言

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修