西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

Amalgam 1/8 Ferrari 458 Italia 2009 - 全球限量 199 部,售十萬港元

行經旺角登打士街,其中一間店舖有擺賣超級昂貴,而又手工異常精細的極品模型車。
最近泊咗一部非常搶眼,全球限量黄色的法拉利 458 Italia ,我即刻就俾佢吸引住。

全球限量 199 部 Amalgam「1/8 Ferrari 458 Italia 2009」,售十萬港元

全球限量的黄色法拉利 458 Italia
全球限量的黄色法拉利 458 Italia, 1/8 Ferrari 458 Italia

呢部車來頭不少,佢係獲得法拉利原廠認可,由一間英國模型車廠 Amalgam 製造(👈點擊到官網有更多照片),每輛模型車以人手裝嵌而成,在官網有售,全球限量 199 部,所以車價都非比尋常,當時叫價高達港幣四萬幾元。(2017年這部車升值到 58,050港元。到了 2022年,這款模型車更索價10萬港元。)

而這架巨型黃色法拉利模型,生產編號竟然是「 1號」,可能更加昂貴,甚至有可能屬於鎮店之寶。

車身比例係 1:8,整部車有兩塊階磚咁長,捧上手非常巨大,外觀噴油很靚很迫真,令人愛不惜手,極具觀賞及收藏價值。

很想擁有一架擺係床頭,每天一起身見到佢,肯定即刻充滿力量。


作者: holidaydriver
發佈日期: 2012-03-23
更新日期: 2022-03-31

留言

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修