西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU (黑色飛頂版) 開箱

經歷多次DIY維修,使用咗12年的西門子洗衣乾衣機 WD12D460HK,最近因為有幾樣野壞咗,例如乾衣F18、水泵響和避震彈跳,無辦法再DIY維修下去,決定花5329元購買一台全新的黑色飛頂版,西門子洗衣乾衣機 WD14S4B5BU,解決了煩惱。

永遠懷念 「謝記魚蛋」,天下間最美味的魚蛋粉

「香港仔謝記魚蛋要光榮結業!? 」,咁大鑊 !! 我第一眼見到這則新聞,真係好似死老竇咁慘痛。

永遠懷念 「謝記魚蛋」,天下間最美味的魚蛋粉

謝記魚蛋的魚蛋窩米,又大碗,又香,又足料,魚蛋大大粒,一碗有七粒,再加上爽口彈牙的炸魚片,味道真係天下無敵。它那個味道,依然深深印在腦海裡。

謝記魚蛋,魚蛋窩米
謝記魚蛋,魚蛋窩米


(圖片來源: 明報)

好慘呀,我最鍾意食既謝記魚蛋粉要執笠喇,好傷心...

我講過,
萬一有一天我要死,臨死前唯一最想食,係謝記的魚蛋粉。
點知佢而家竟然死先過我,點算呀,我臨死前食乜好呀...
今次真係死都死得唔眼閉囉。

謝記魚蛋,腐皮卷
又脆又好味的腐皮卷,令人懷念

謝記魚蛋的什會窩米
喜愛的什會窩米

我都知近幾年謝記魚蛋原有的味道的確減少了,那種質感及深層次的原素肯定消失咗,應該係製造魚蛋所需的原材料消失咗。我唔想講謝記係做差咗,即使少了味道佢依然好過其他人好多,而且今時今日這個經濟利益掛師的社會裡,仲有無人肯為一顆魚蛋去花氣力呢。
就好似其他人對謝記魚蛋的評論,不論怎努力也見不到一般食客的讚賞。

無法喇,一般食客唔知謝記魚蛋以前有幾好,只有fans先會明白在廚房裡面,奔波勞碌咗幾十年的一班阿姐同師傅,眼中全是一流專業廚師出來魚蛋有幾極品。
她們半生為了一碗精美白滑彈牙的魚蛋,及煙韌爽口的國寶級金黄炸魚片而努力,是我最敬佩的幕後英雄。

---Advertisement
---

這個炸魚片是唯一我會成舊拎住當鷄脾咁咬的極品佳餚,又暖又彈又多肉汁的炸魚片,食一世再下一世都想再食的東西,若然以後都無得食真係人生一大遺憾可惜。
俾我揀,我寧願以後唔食日本拉麵,都希望謝記魚蛋永垂不朽。

既然知道謝記命不久矣,我立即前往香港仔,向店主的魚蛋粉致敬。
下午三時許趕抵現場,只見一大群手揸相機的人將謝記門口包圍,連門口對出的馬路也封掉,唔知仲以為戈度有明星追訪或者爆咗大新聞,身旁的人紛紛議論戈班人係唔係記者,但咁嘅日子,有大明星趕來作最後致敬也不出奇。

謝記魚蛋店門外
謝記魚蛋店門外

入到去所有野都無變,人依然迫滿晒要等位。
店主大人猛嗌:「今日乜都賣晒喇,你地唔好再排隊等喇...」

可是門口人龍依然死守不肯離去,令店主大人大嘆無奈,心諗係我都會賴死唔走,看來店長這個月最好改為24小時營業才能滿足所有fans。

後欄的師傅卻急忙生產那令我唾涏三尺的金黄炸魚片,將最後彈藥都搬到店主大人手上,分給那群熱情 fans。
我早已預期今日無可能吃到這味極品,幸好魚蛋仍是有得吃,只是欠了炸魚片,原來會有種很大的失落感。

今天見到很久沒見的男店長,難得他親自招呼我,真係好少有,我會永遠記住謝記,I wish they will be back !!。

在香港仔舊大街的謝記魚蛋店
在香港仔舊大街的謝記魚蛋店

好多美味的食物一代一代咁消失咗,我覺得人生存在世上,最開心係可以食到好美味既食物。

不論食物係甜酸苦辣,食得到人人都會好開心,無野比食物更能令人得到確實難忘,而且可以重覆回味的一種快樂。


作者: holidaydriver

發佈日期: 2012-02-22
更新日期: 2023-11-30

留言

此網誌的熱門文章

ELLE 行李箱維修